Wolontariusze Citi Handlowy w schronisku

Email Drukuj PDF

alt

OJ DZIAŁO SIĘ :) NASI WOLONTARIUSZE PRZY NIEOCENIONEJ POMOCY WOLONTARIUSZY CITI HANDLOWY WŁASNORĘCZNIE ZMONTOWALI BLISKO 10 NOWIUTKICH BUD DLA NASZYCH PSIAKÓW. DZIĘKUJEMY WAM KOCHANI!!!

20 czerwca 2015 r. wolontariusze Citi Handlowy będą pomagać w schronisku, m.in. w zakresie prac porządkowych i remontowych. W planach również zastępowanie zniszczonych bud nowymi oraz pielęgnacja, kąpanie i spacery zx podopiecznymi schroniska.  Cała akcja zostanie zrealizowana w ramach X edycji Światowego Dnia Citi dla Społeczności.


alt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O Wolontariacie Pracowniczym w Citi

Program Wolontariatu Pracowniczego w Citi jest jedną z największych i najstarszych tego typu inicjatyw w Polsce. Już od 10 lat, poprzez program wolontariatu, Bank inspiruje swoich pracowników do dzielenia się wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami przy realizacji różnorodnych przedsięwzięć społecznych. W ciągu niemal 10 lat istnienia programu, wolontariusze poświęcili na swoje działania ponad 90 tys. godzin, zaś pomoc dotarła do 181 tys. osób.

O Światowym Dniu Citi dla Społeczności

Jednym z najważniejszych projektów, prowadzonych w ramach Programu Wolontariatu Pracowniczego Citi jest Światowy Dzień Citi dla Społeczności. Jest to ogólnoświatowy projekt Citi, realizowany corocznie, w ramach którego pracownicy Banku, wraz z rodzinami, przyjaciółmi  i znajomymi, starają się rozwiązać konkretne problemy występujące w bliskich im społecznościach. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa  -  projekt obchodzi właśnie swoją dziesiątą rocznicę w Polsce! Realizowane projekty przyjmują rozmaity charakter: są to warsztaty plastyczne dla dzieci, zajęcia z zakresu edukacji finansowej dla dorosłych, ale także odnawianie domów dziecka, pomoc schroniskom i akcje krwiodawstwa. W 2014 roku w działania w ramach Światowego Dnia Citi dla Społeczności wolontariusze Citi wraz ze znajomymi i rodzinami zaangażowali się prawie 2500  razy, w 187 projektów w 14 województwach! Poprzez swoje działania tylko przez miesiąc na przełomie maja i czerwca dotarli do blisko 23 000 odbiorców!

alt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

alt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

alt